De kleinere kledingwinkels in Nederland beschikken vaak nog niet over een eigen webshop. Men vind het te veel werk, te duur in aanschaf en te veel gedoe om pakketten op te sturen naar de klant.
Jouwpromotiepartner heeft speciaal voor deze kledingwinkels het Small Business Fasion concept geintroduceerd. Door op een slimme manier de webshop inclusief een webshop medewerker aan te bieden tegen een scherp maandtarief is nu voor iedere kledingwinkel in de doelgroep een eigen webshop binnen handbereik. Voor minder dan 300 euro per maand kunt u nu een digitaal filiaal openen. Betaalbaar en zoals jij van ons gewend bent wordt de webshop turn key opgeleverd en nemen wij jou het onderhoud geheel uit handen.
Voor de webshop zal gebruikt gemaakt worden van het standaard format fashion.jouwpromotiepartner.nl, er is ruimte voor een eigen kleurstelling en een eigen logo. De url zal worden: uwnaam.jouwpromotiepartner.nl. Deze kan in de vorm van een link of button op de eigen website geplaatst worden.
U krijgt een webwinkel medewerker toegewezen, deze medewerker zal samen met u en uw leveranciers zorgdragen voor een up to date assortiment op de website. Zo zullen de foto’s, teksten en prijzen geplaatst en gewijzigd worden, uiteraard in overleg met u.
U mag verwachten dat de wijzigingen binnen 24 uur doorgevoerd zijn, u kunt de wijzigingen doorgeven per telefoon, email of whatsapp.
Het plaatsen van foto’s en teksten doen we bij voorkeur in samenwerking met uw leverancier, deze heeft de materialen vaak al. Is dit niet het geval dan kunt u ook zelf foto’s maken en aanleveren.
U ontvangt een bevestiging van een bestelling per mail, deze bestelling is op dat moment nog niet definitief. Pas als u de bestelling bevestigd krijgt de klant een definitieve orderbevestiging en de factuur.
U kunt zelf de keuze maken of u gebruik wil maken van “Click & Collect” of ook verzenden. Als u kiest voor verzenden dan kiest u ook zelf voor de verzendkosten en of u gratis retour aan wilt bieden. Onze ervaring is dat “Click & Collect” vaak volstaat. U krijgt op deze manier de klant ook nog eens in de winkel.
Het is natuurlijk vervelend als de klant naar de winkel koopt en heeft net dat ene artikel verkocht. Om het concept betaalbaar en werkbaar te houden werken we niet met een “live” voorraad maar met een voorraadstatus. Hierin is het belangrijk dat u communiceert met de webwinkelmedewerker over de status van een artikel. Is iets bijna uitverkocht, geef dit dan op tijd door. Let hierbij ook goed op de keuze van het assortiment in de webshop en stel een zogenaamd webshop assortiment samen.
Wilt u wel gebruik maken vaan voorraadaantallen dan bieden we de mogelijkheid om bij start het assortiment te tellen en de voorraad in de webshop te zetten, u kunt dagelijks de verkopen doorgeven, deze muteren we dan 1 x per dag in de webshop. Dit is een aanvullende service en bieden we aan in de module “voorraad plus”.
U kunt ook onbeperkt, op basis van fair use, gebruik maken van onze marketing mogelijkheden om bijvoorbeeld een actie flyer op te laten maken. Ook denken we graag met u mee als het gaat om verdere ontwikkeling van uw marketing activiteiten.